26 Aralık 2008 Cuma

Diyet menüsü leziz sandviçler içerebilir, hamburgerin sağlıklısı afiyetle yenir!


Sandviçler sağlıksızdır, kilo aldırır, yağlıdır diye bir kural yok aslında... Özellikle çocuklarımıza yedirmekten kaçındığımız birçok ürün, evde yapıldığında bir başka lezzetli, üstelik çok da sağlıklı oluyor.

İşte Çocukla Hayat'tan harika bir tarif. Diyet menüsüne yakışan cinsten bir club sandviç yapmış Handem Hanım.

2 kişilik malzemeler:
- 4 dilim UNO Club Sandviç
- 2 katı haşlanmış yumurta
- Arzuya göre pastırma veya salam
- Arzuya göre beyaz veya kaşar peyniri
- Arzuya göre 1 yk. mayonez
- Damak zevkine göre tuz, biber

Kilosunu kontrol edenler için alternatif öneriler de bulunuyor:

- Kepekli club sandviç ile, 2 yumurta akı, 1 yumurta sarısı
- Salam yerine çemensiz hindi pastırması veya hindi göğüs füme
- Yağı azaltılmış peynirler

Peyniri rendeleyin, yumurtalar (ve mayonez) ile beraber blender'da kaba bir püre haline getirin. Pastırmayı ufak ufak doğrayıp, yağsız tavada çıtır hale gelene kadar kızartın. Yumurtaya kaşık ile ilave ederek, karıştırın. Biraz tuz ve biber ile tatlandırın.

Tost makinenizin sıcak sandviç yapmak için kullanılan üçgen bölmeli plakaların üzerine ekmek dilimlerini yerleştirip, ortalarına karışımı kaşıkla koyarak, sandviçinizin güzel görünmesini sağlayabilirsiniz.

Hamburgerin de sağlıklısı oluyormuş...

Üstelik yumuşacık ve bol malzemeli. Mutfağımdan Lezzetler Amerikan stili hamburgerler hazırlamış, Acı Tatlı Tuzlu ise ailesine özel hazırladığı hamburger ziyafetini okurlarıyla paylaşmış.

13 yorum:

www.illedeyemek.com dedi ki...

Paylaşımlarınız için teşekkürler,sevgiler...


www.illedeyemek.com

İpek Kuscu dedi ki...

Sevgili Uno ailesi,
blogunuz çok başarılı.
Şimdiye değin bana da haber verdiğiniz etkinliklerinize ,iş programım çok yoğun olduğu için katılamadım.
Bundan tam bir yıl öncesinde ,
UNO için çekilen TV reklamının styling işini üstlenmiştim.
Çok yorucu ama bir o kadar da doyurucu bir çalışma olduğu kalmış aklımda.
2009 yılı ,
çok başarılı
ve sağlıkla geçmesini diliyorum tüm ekibinize.
Sevgi ve saygılarımla.

lemanice dedi ki...

bayıldım bayıldım bayıldım size,sizede sürprizinize de:)
dün tam size gelen yorumları ve yasemin aslıhan babalık arkadaşımızın sayfasında ki fabrika görüntülerinize bakıyordum yemin ederim kapı çaldı ve sürprizzzz:)
gelen hediyenizdi tabi ki;tam sayfanızdayken böyle bişeyin olması çok ilginç geldi bana sizinle de paylaşmak istedim.tıpkı sizin bizimle paylaştıklarınız gibi...sizlere güzel hediyeleriniz ve ince davranışınız için teşekkür ediyorum.sevgiler uno ailesi..

esra dedi ki...

slm.bloğunuzu yeni gördüm bundan sonra takip edeceğim ekmek en önemli besinimiz...http://guzellerinannesi.blogspot.com/

ufuk dedi ki...

UNO herzaman için güvendigimiz veiç rahatlıgı ile tükettiğimiz bir ürün.Gelişen teknoloji ile bunun devam edeceği temennisi ile.... herkese sevgiler

Dido Butik Pasta - Pembe Merdane dedi ki...

bu güzel çalışma için size teşekkür ederim. Blogların önemini anlayıp böyle bir faaliyet gerçekleştirmeniz çok hoş. Başarılar

Ordanburdanhayattan dedi ki...

anne olunca böyle oluyor işte,illa göze de hitap edecek yoksa yemezler.ben de oğluş için yaptığım kanepe ve mini ekmek pastamı yayınladım dün blogda.işe yarıyor gerçekten

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Herkesin emeklerine sağlık. Başarılı bir çalışma ve güzel bir buluşma ortamı...

İyi seneler...

İLKAY dedi ki...

ben sürprizlerinize bayılıyorum ve zevkle tüketiyorum nefis lezzetlerinizi...Bugün de bir tane yayınladım çocukluk anılarımdan pratik bir lezzeti...
devamını da düzenliyorum...

iyi ki varsınız...
inşallah bir gün de fabrikanızı ziyaret etme fırsatını yakalarım...

sevgiyle,
ilkay

İLKAY dedi ki...

Tekrar merhaba,

Tarifler adresimde ve yayında bunu yazmayı unutmuşum..

tekrar teşekkürler ve sevgiler,

http://pastacipapatyalar.blogspot.com/2009/01/peynirli-yumurtali-uno-ekmekfirinda.html

Diğeri de bugün yayınlanıyor...

Semra Altay dedi ki...

Merhaba,
Siteyi yeni keşfettim.
Uno ürünleri kullanarak çok fazla hazırlanacak tarif olacağı için tarif sayınızın hızla artacağını düşünüyorum.
Hayırlı olsun.
www.semraninmutfagi.com

serinmavi dedi ki...

Gönderdiğiniz sürpriz hediyelerim için çok teşekkür ediyorum.Çocuklarım ve arkadaşları tattılar çok beğendiler.
Blogda yayımladım,bundan sonra da kullanmayı düşünüyorum bu ürünlerden......

Adsız dedi ki...

Merhaba, sitenizi simdi kesfettim. Guzel bir bulusma noktasi bence. Sevgiler
Ilker
www.cafeikra.blogspot.com