13 Şubat 2009 Cuma

Çayın yanında ne de iyi gider...



Çayın yanında en iyi giden tostlar, kanepeler ve kişlerden sonra şimde de sıra suflede! Çocukla Hayat'tan Handem Hanım, harika bir sufle tarifi hazırlamış. Tarifi okuyup fotoğrafları görmek bile lezzetini anlamakta yeterli...



Malzemeler
- UNO Tost Ekmeği
- Taze kaşar (Yağı azaltılmış)
- Margarin / Tereyağ (Margarinlerin de yağı azaltılmışı bulunabiliyor)
- 1 yumurta
- 1 bardak süt (%50 yağlı)

Tost ekmeklerinin kenarlarını kesip önlü arkalı yağlayarak ısıya dayanıklı bir kaba döşeyin. Üzerine kaşarı (dilerseniz beyaz peynir de kullanabilirsiniz) rendeleyin. 2. kat tost ekmeğinizi önlü arkalı yağlayarak döşeyin. Ayrıca çırptığınız yumurta ve sütünüze biraz tuz ekleyerek sufleyi ıslatın. Tüm sıvıyı suflenin üzerinde gezdirerek, eşit olarak dağılmasına dikkat edin. Fırında eriyip, kızarması için tekrar üzerine bir miktar kaşar rendeleyin.

Daha önceden ısıtılmış fırında yaklaşık 30 dakika içinde, sufleniz hazır. Soğutmadan, sıcak servis yapın. Afiyet olsun!

8 yorum:

lemanice dedi ki...

hmmm...çok harika bir kahvaltılık bence ellerinize sağlık.

lemanice dedi ki...

size kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum değerli hediyenizi aldım size çok teşekkür ediyorum.oğlumu doğum günü için yapacağım (uno pasta tabanı ile)pastayı sizlerle de paylaşacağım.tüm kalbimle beğendiğiniz bloglara verilen sevgi ödülünü ben de sizlere armağan ediyorum.sayfama uğrayıp alırmısınız lütfen.

SEDEF dedi ki...

Çok lezzetli olduğu kesin. Bende ilk pazar kahvaltısında denemek istiyorum.
Sevgiler.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

selam,
geçen hafta gelen paket için teşekkürler.hemen denedim ve tarifim blogumda.beklerim
sevgiler saygılar

Unknown dedi ki...

Harika bir fikir sevgiler...

Mutfaknotlari dedi ki...

merhaba
uno ile hazırlanan tarifleri size mi gönderiyoruz nasıl oluyor ben anlamadım
beni aydınlatırsanız sevineceğim
sevgiler

Blogger Sofrası dedi ki...

Merhabalar Melisa,

Mutfak Notları'nda tariflerinizi yayınladığınızda yine buraya yorum olarak tarfimi yayınladım diyebilir veya blogger@uno.com.tr'ye mail atabilirsiniz.

Biz de seve seve blog'umuzda tarifinize yer veririz.

Şimdiden ellerinize sağlık!

sarımutfak-hande dedi ki...

slm
kargoyla gelen pastabanlar için çok teşekkür ederim hemen ilkini kullandım pasta yaptım yayınladım bile:):):)
sevgiler