2 Mart 2009 Pazartesi

Yarışmaların en lezzetlisi!


İstanbul Marriott Hotel Asia'da gerçekleşen Blogger Sofrası Yemek Yarışması'nda blogger'lar tüm marifetlerini konuşturdu!

Önce kahvelerimiz eşliğinde bol bol sohbet ettik, fotoğraflar çektik, UNO'lu tariflerden konuştuk. Tabii herkeste bir merak! Mutfak nasıl bir mutfak acaba, Şef Eyüp Kemal Sevinç neler anlatacak, sonuçlar nasıl olacak, bir saatte nasıl yetişecek?

Sonra mutfağa geçtik, heyecan biraz daha arttı tabii. 4'er kişiden 3 grup kuruldu: Devletşah, Hünerli Bayanlar, Sihirli Mutfağım ve Ordan Burdan Hayattan'dan oluşan Ordan Burdan Sihirli ve Hünerli Tarifler Devleti; Uğur Özmen, Mutfak Sırları, Yemek Bahane ve Mutfak Meleği'nden oluşan Quattro ve Çocukla Hayat, Yemek Zevki, Yasemin Mutfakta ve UNO'dan Özlem'den oluşan Paniq!



Eyüp Kemal Sevinç yarışmanın ayrıntıları konusunda blogger'ları aydınlattı, herkes UNO Box'ları incelemeye başladı. Gruplar kendilerine birer isim belirlediler, menülerine karar verdiler ve yarışma başladı! Herkes telaşlı telaşlı bir yandan doğruyor, bir yandan çırpıyor, bir yandan pişiriyor. Mutfağı mis gibi kokular sarmaya başladıkça, zaman da ilerliyordu.

Sonunda sofralar kuruldu, jüri bir bir yemeklerin tadına baktı, düşündü, tartıştı, yorumlarını yaptı.

Her grup birbirinden marifetli olduğu için, en iyisi farklı kategorilerde birincilerin seçilmesiydi! İşte kazananlar:

En Lezzetli Sofra: Ordan Burdan Sihirli ve Hünerli Tarifler Devleti


En Yaratıcı Sofra: Quattro


En Estetik Sofra: Paniq


Fotoğrafların devamı için buyurun buradan. Tüm katılımcılarımızın sertifikaları ise yolda!

17 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok zevkli bir yarışma olmuş katılan tüm dostlarımı canı gönülden kutlarım sevgiler...

İlker Ergin dedi ki...

Çok renkli bir gün olmuş.Herkesin ellerine,emeğine sağlık...Orada olasım geldi bir anda...

Adsız dedi ki...

Çok güzel çıkmışız - o gün eğlendiğimiz gerçekten yüzlerimize yansımış. Tüm organizasyona teşekkür ederim.

hilal dedi ki...

nekadar güzel bir deneyim.. bizde orda olabilirmiyiz acaba? :)

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ne hoş bir gün geçirmişsiniz:)
herkesin ellerine sağlık
sevgiler

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Çok eğlenceli geçtiği yüzlerden belli... Şahsen jüride olup Uno katkılı o lezzetlerin tadına bakmak isterdim...

Betül KAVAL dedi ki...

resimlere bakınca yine aynı heyecanı yaşadım vallahi. çok eğlenceliydi.
Tekrar teşekkür ederim.

Sevgiler

lemanice dedi ki...

katılan arkadaşlarımın hepsini kutluyorum.aranız da olamayı ne çok isterdim.sizlere sevgilerimi yolluyorum.sayfamda uno pastabanla yaptığım bir pasta var ziyaret ederseniz sevinirim.

Unknown dedi ki...

tekrar tekrar resimlere baktım ve okudum herkes ne kadar da keyif almış hepsinden güzeli paylaşılan ortak heyecan ve duygu bence herkesin ellerine sağlık
03/03/2009
kendimceyemek.blogspot.com

PAPATYA SOFRASI dedi ki...

Merhaba..
Kutlarım gerçekten..

Bu kadar hamarat hanım biraraya gelir de, ortaya enfes görüntüler çıkmaz mı hiç?

Yalnız fotoğrafların üzerinde, blog sahiplerinin isimleri de verilseydi, biz de sanal da olsa tanımış olurduk..

Sadece Uğur Samsa ve Devletşah'ın ibarelerine rastladım bu anlamda, belki de ben bulamadım.

Tekrar kutlarım..
Uno'nun eğlenceli ve lezzetli etkinliklerinin devamını heyecanla bekliyoruz..

SEVGİLER.

emel dedi ki...

Öncelikle bu etkinliğe davet edildiğim için Uno'ya çok teşekkürler.
Yarışma sonrasında hastaneye gitmek zorunda kalmış olsam da unutulmayacak çok güzel bir gün geçirdim. Diğer blog sahibi arkadaşlar ile tanışmaktan da çok memnun oldum. Gurup arkadaşlarıma da performansları için ayrıca teşekkür ediyorum.
Yine böyle güzel etkinliklerde buluşmak ümidiyle.

Sevgiler

Not: Melda'nın da aklı kaldı,keşke ben de aranızda olabilseydim diyor.

emel dedi ki...

Öncelikle bu etkinliğe davet edildiğim için Uno'ya çok teşekkürler.
Yarışma sonrasında hastaneye gitmek zorunda kalmış olsam da unutulmayacak çok güzel bir gün geçirdim. Diğer blog sahibi arkadaşlar ile tanışmaktan da çok memnun oldum. Gurup arkadaşlarıma da performansları için ayrıca teşekkür ediyorum.
Yine böyle güzel etkinliklerde buluşmak ümidiyle.

Sevgiler

Not: Melda'nın da aklı kaldı,keşke ben de aranızda olabilseydim diyor.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

merhaba...

herkesi tebrik etmek istiyorum...herkesin yüzünde çok keyifli , mutlu yaşadıkları her andan büyük zevk aldıkları belli oluyor...

UNO ailesine ayrıca teşekkürler.

her zaman ürünlerini büyük zevkle ve en önemlisi büyük bir GÜVENLE kullanan biri olarak böyle bir etkinliğe katılmasam bile izlemek büyük bir mutluluk olacaktır :)

sevgiler ...ve başarılar :)

Neşeli Sesler dedi ki...

Keşke bende orda olsaydım...

emel dedi ki...

Ben ve katılan arkadaşlarımız için değişik bir tecrübeyi Uno sayesinde yaşadık geçen hafta. Kendi adıma çok keyif aldığımı söyleyebilirim. Tekrar teşekkürler Uno!

Takım arkadaşlarıma da ayrıca performanslarından dolayı çok teşekkür ediyorum. Handem, Özlem ve Yasemin sizinle çalışmak büyük zevkti.

Böyle güzel etkinliklerin devamını bekliyoruz :)

sarımutfak-hande dedi ki...

ne güzel bir gün olmuş orada olmak vardı:):)
gönderdiğiniz son pastabanımla tiramisu yaptım uğrayıp görebilirsiniz.tekrar teşekkürle uno
sevgiler

Yemekbahane dedi ki...

O kadar eğlendim ki o gün bugündür hep aklımda, çıkmıyor.Hep yapın olur mu..Atlaya zıplaya koşa koşa gelirim :)

Sevgiler
Müge